сряда, 30 април 2008 г.

Великден на о. Миконос, Гърция (Mykonos, Greece)

Къде ще ходим на Великден? Този въпрос беше в главата ми половин месец преди празника. Близките са много далеч и няма време за прибиране. Обиколихме няколко туристически агенции в Атина и избрахме Великденска оферта на о. Миконос, Гърция(Mykonos, Greece). Така на 25-ти април сутринта тръгнахме от Пиреа с ферибота към о. Миконос. Преди о. Миконос спряхме на о. Сирос(Syros). Ето малко снимки от Сирос. Направи ми впечатление че имаше много коли и е доста застроено. Все пак Сирос е административния център на Цикладските острови (cyclades islands) - Санторини (Тира), Миконос, Аморгос, Андрос, Иос, Милос, Наксос, Парос, Сифнос, Сирос, Тинос. До Сирос пътувахме 4 часа. Ето малко снимки на пристанището на o. Сирос.

След около час пристигнахме на о. Миконос. На пристанището ни чакаше автобус, който да ни закара до хотела. Така след около 15 мин бяхме пред 5 звездния хотел Микониан Амбасадор (Myconian Ambassador). Настаниха ни в стаята, която беше арабски стил и е доста хубава. Гледката от стаята беше великолепна, както през деня така и вечерта.

Оставихме си багажа и тръгнахме на обиколка из местността Платиа Гялос (Platia Gyalos).
Така намерихме 3 плажа с пясък единия от тях малък и както винаги водата е кристално чиста, на третия плаж имаше само една таверна, типично гръцка.

Вечерта имаше организиран транспорт до града. Там вечерният живот кипеше въпреки че времето беше доста ветровито. Баровете бяха пълни, както и заведенията (немога да си представя когато стане сезон как ще е :). Из уличките се виждаха малко хора забързани за да се скрият от силния вятър. На една от уличките видяхме единия от символите на о. Миконос, а именно пеликана Педро. А те всъщност били 2 или 3.